סופי: שר הפנים הבא הוא גלעד ארדן

גואל ועקנין No Comments on סופי: שר הפנים הבא הוא גלעד ארדן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם עם השר גלעד ארדן על מינויו לתפקיד שר הפנים. על פי הסיכום, השר ארדן ימשיך להיות אחראי ליישום הרפורמה ברשות השידור הכוללת גם את ביטול אגרת רשות השידור. בשבועות הקרובים יסיים השר ארדן את כהונתו במשרד התקשורת. המינוי יובא לאישור הממשלה והכנסת.

על דבר המינוי כתב ארדן בפוסט ברשת החברתית: "לפני מספר דקות נפגשתי עם ראש הממשלה והודעתי לו שאני מקבל את הצעתו להתמנות לשר הפנים ולהמשיך ולהוביל את יישום הרפורמה בשידור הציבורי לה אני מייחס חשיבות אדירה".

"משרד הפנים הוא משרד חשוב ומשפיע 'הנוגע' באזרחי המדינה מיום לידתם, מעצב את פני המדינה באמצעות מערכות התכנון ואפילו קובע את צביון יום השבת. עבודה רבה לפניי ואני מבטיח שאלמד לעומק את כל הנושאים לפני שאגבש את מדיניותי. בימים הקרובים אפגש עם ידידי גדעון סער לחפיפה יסודית. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לו על כל עשייתו למען הציבור והמדינה".

"לא קל לי להיפרד ממשרד התקשורת והסיכומים ייעשו במועד אחר. אני שמח על שהצלחתי להשלים את הטיפול בנושאים רבים וחשובים, ובאלו שטרם סיימתי התוויתי את הדרך ואני בטוח שהשר הבא אחריי ישלים את המשימות שנותרו פתוחות. אני רוצה להודות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, על האמון והשותפות לדרך שבה אנו צועדים יחדיו כבר שנים רבות".



0 תגובות